lördag 11 augusti 2012

Några foton

Har tyvärr inte hittat/förstått hur jag ska göra för att kunna lägga upp foton direkt från mobilen hit på bloggen, vilket ju är riktigt skräpigt. Foton säger så mycket och är kul att lägga upp på en gång! Har nu försökt hela kvällen efter middagen att åtminstone få till en enkel överföring av foton från mobilen till datorn genom Bluetooth, men icke, det vill sig inte. :((( Jag trodde att teknikens under möjliggjorde åtminstone sånt, men som sagt, det går/funkar inte för mig iaf. :(
Har nu mejlat foton från mobilen, sparat i datorn och kan nu därför lägga upp några foton, :)

På väg från parkeringen där jag ställt bilen, tillbaka till hotellet, så fanns denna:

Oups, undrar om det är en olycka/misstag eller nån form av "installation"?!?

Starten är väl inramad:
och leder bort till första hindret:

Sista hindret på terrängbanan hyllar Silver/Super-Sara! :o)
Undrar hur det känns för Sara att se detta hinder och hoppa över det i morgon?!? Hoppas att det är kul för henne och att hon tar det på ett positivt sätt och att framgången i OS blir till en styrka för henne och inte något som ger för mycket press. Hon verkar dock vara en mycket jordnära person. Jag såg henne vid ett antal tillfällen på banan ihop med sin man Frank som också tävlar här denna helg. Ville på sätt och vis säga grattis till henne och prata lite mer, men samtidigt vågade jag inte störa när hon gick banan, vet inte om hon skulle tycka att det var kul eller jobbigt... :/

Nu har ni fått lite "teasers", mer info och foton kommer i morgon!

Nattinatt! /Lillis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar